Home

Всеки клиент на сайта трябва да прочете внимателно условията за ползване.
Това е споразумение, което регулира отношенията между Вас и “Гест Трейд” ЕООД.
Споразумението включва условията, при които Вие можете да използвате нашия сайт, както и нашите задължения относно сроковете за доставяне и качеството на продуктите. Ако не приемате нашите условия за ползване на услугите предлагани от “Гест Трейд” ЕООД, имате право да не използвате този сайт.
“Гест Трейд” ЕООД гарантира качеството на услугите, които предлага: Всички услуги и продукти, които предлагаме, са създадени, за да задоволят нуждите на клиентите, използващи нашия сайт. Ако не се чувствате удовлетворени, ние бихме искали да знаем. Всеки наш клиент има право да използва нашите телефони, както и да пише до администратора.
Съветваме Ви в момента на доставката да прегледате доставените продукти.
С подписването на документа за доставката се счита, че доставката е приета.

Общ Раздел
Информация за потребители

Раздел1.
ЗАЩО Е НЕОБХОДИМА РЕГИСТРАЦИЯ Регистрирайки се безплатно като частно лице-потребител, Вие можете: Да правите поръчки без всеки път да въвеждате личните си данни както и тези за доставка на стоките - спестявате време; Да заявите получаването на регулярна информация за стоките от сайта, за нови предложения както и намаления и разпродажби; Да поискате допълнителна информация за която и да било стока/и; Да участвате в нашите промоции, достъпни само за регистрирани посетители.Регистрацията по никакъв начин НЕ ви задължава да правите поръчки. Можете да правите поръчки и без да сте регистрирани потребители, но в този случай не ползвате привилегиите на регистрираните потребители.

Раздел2.
СИГУРНОСТ на ИНФОРМАЦИЯТА

Вашите лични данни, както и e-mail адресът Ви няма да бъдат публични, нито ще се предоставят по какъвто и да било начин на трети лица. Данните, които публикувате, ние използваме само и единствено по предназначение във връзка с работата на този интернет /онлайн/ магазин и в съответствие със законодателството на Република България.

Раздел 3
СЪДЪРЖАНИЕ на ИЗПОЛЗВАНИТЕ ТЕРМИНИ
"Потребител"
е всяко физическо или юридическо лице, което придобива стоки или ползва услуги.
"Стока" са продуктите на трудова дейност, предлагани от този онлайн магазин и предназначени за потребителите и които се доставят или предоставят на потребителите срещу заплащане, а в определени случаи - и безвъзмездно.
"Поръчка" е заявка от потребител за закупуване на избрана стока, направена по начина, посочен в указанията за извършване на поръчка.
„Доставчик" е търговското дружество, притежател на този онлайн магазин, с което потребителят сключва договор за покупка на стока.
"Oбслужване": Поръчване през сайта, неограничено във времето на адрес: Gesttrade@gmail.com
както и по телефона всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа, избирайки някой от следните номера: +359 8877 08090

Раздел 4
ОБЩИ УСЛОВИЯ
За извършване на ПОРЪЧКА, ДОГОВАРЯНЕ на ПОКУПКА и ДОСТАВКА: Всички посочени в сайта цени на продукти са с включен ДДС.
Доставка на продукти: “Гест Трейд” ЕООД е интегрирал европейските изисквания, свързани със съхранението и транспортирането на продуктите.
Нашите автомобили са снабдени с хладилни инсталации, които позволяват продуктите да останат свежи и годни за консумация.
За да получите доставката, трябва да ни дадете точен адрес, телефон за връзка и името на получателя.
Ако на входната врата има служител, който регулира пропусквателия режим на сградата, той трябва да бъде уведомен за нашето пристигане или оторизиран да приеме доставката.
В случай, че в посочения от Вас час на доставката на посочения адрес не бъдете открит и няма кой да приеме поръчката от Ваше име, нашият представител може допълнително да се свърже с Вас на посочения от Вас в поръчката телефон.
С приемането на тези условия Вие потвърждавате, че сте уведомен, че плащането се извършва след доставката. Авансово плащане на доставката можете да извършите само ако Вие предпочитате този начин на плащане, съгласен сте предварително да платите авансово, за което сте потвърдили Вашето желание чрез отбелязване на специалното място в поръчката, обозначено "авансово плащане (само по желание на клиента)”.
Регистрираните потребители могат да направят поръчка, след влизане в личния си профил, като веднъж въведени, личните данни и данните за доставка, не следва да се попълват, освен в случаите, когато има промяна в тях.

Регистрацията не е задължителна, като потребителите, които не са регистрирани задължително попълват следната информация на Стъпка 2 /две/, а регистрираните потвърждават вече въведените данни:

1. Лична информация:
Име, електронен адрес, населено място, адрес, телефон

2. Данни за доставка, ако са различни от личните данни: Име, населено място, адрес. С кликване /натискане/ на бутона “Поръчай” на стъпка потвърждавате, че желаете закупуването на избраната /избраните/ стока/и и приемате посочените за тях спецификации като: вид, количество, цена и други и се съгласявате с всички условия на този електронен магазин. Регистрираните потребители могат да поръчват, след влизане в личния си профил.
След като потвърдите вашата поръчка и се съгласите с условията за ползване на www.italianfood-bg.com, ще получите обаждане на посочения от Вас телефон за допълнително уточняване на всички подробности по доставката. Своевременно ще получите e-mail с потвърждение за приемането на Вашата поръчка описание на закупените от Вас продукти, номер на поръчката, дата и Вашите лични данни и тези за доставка. Поръчки направени до 18,00 часа на съответния ден се доставят на следващия ден.
При констатиране на грешки при направената поръчка, ние си запазваме правото да не изпълним поръчката преди допълнително уточняване на всички детайли на посочения от Вас телефонен номер или e-mail адрес.
Продуктите, които сте поръчали от www.meguin.bg ние ще Ви доставим с наш автомобил на адрес на територията на град София.
Продуктите, които сте поръчали от www.meguin.bg ние ще Ви доставим с Куриер, (избрана от Вас фирма и условия) до посочения от Вас адрес, ако той се намира извън територията на град София.
Стоката може да бъде доставена и със специален хладилен автомобил на фирмата, но с допълнително заплащане на транспортните разходи. При пратките, които Ви изпращаме с наложен платеж, Вие ще трябва да заплатите стойността на поръчаните продукти плюс куриерската услуга на куриера. При пратките, за които цената на стоката е платена с банков превод, Вие ще трябва да заплатите само стойността на куриерската услуга на куриера.

3. Информация как потребителят получава официални документи за покупката – касов бон и/или фактура с касов бон.
Заедно със стоката ние Ви изпращаме и касов бон или фактура с касов бон, удостоверяващи направената от Вас покупка и нейната стойност.

4. Информация за съществените елементи на договора за доставка от разстояние.
Договорът се счита за сключен от момента, в който потребителят приеме предложените от доставчика условия по сделката и направи поръчка. При доставка на стоките, предмет на договора, потребителят потвърждава действителността на договора и съгласието си с общите условия на доставчика с полагане на подпис на товарителницата, с която се извършва доставката. Потребителят заплаща обявената цена в български лева. Цената на стоката е тази, обявена към момента на поръчката в дистанционната оферта.
Тя включва цената на стоката и начислен ДДС. Освен цената потребителят следва да заплати стойността на разходите по доставката до посочения от него адрес.

5. ИНФОРМАЦИЯ относно РЕКЛАМАЦИИ Рекламации следва да се приемат, когато стоката НЕ е използвана, но са налични дефекти. Ние гарантираме, че стоката, която доставяме по поръчка на потребителя притежава всички качества, които са отразени в офертата. Веднага след получаването на стоката, Вие следва да проверите съответствията на стоката с поръчката. В случай, че има несъответствия, или при появата на скрити дефекти и липси, Вие следва да направите рекламация в писмен вид за тях по реда на чл. 125 от Закона за защита на потребителите.
В тези случаи имате право да предявите рекламация, като поискате от нас да приведем стоката в съответствие с договора за продажба, или да я заменим с нова, в зависимост от причината, предизвикала рекламацията.

Раздел 7
ИНФОРМАЦИЯ
относно реализиране на правата на потребителя по чл. 55 от ЗЗП В случай, че получената стока не отговаря на Вашите очаквания, без да е дефектна, то ние ще я приемем обратно и ще Ви върнем заплатената от Вас цена.
За упражняване на това право е необходимо, да са изпълнени следните условия – да заявите в писмен вид желанието си за отказ от договора и да посочите банкова сметка за възстановяване на вече заплатената от Вас цена, да спазите общите условия, да ни върнете стоката, без да е нарушена целостта на фабричната опаковка на стоката, която да не е повредена, използвана или манипулирана по какъвто и да е начин, заедно с придружаващите я етикети, в опаковката, в която сте я получили и с касовата бележка както и в срок от 7 /седем/ дни от получаването й, като разноските по връщането са за Ваша сметка. Вие като потребител, носите отговорност за стоката и нейната документация до получаването и от нас. Ако сте върнали стоката в срок и съобразно посочените условия, ние ще Ви върнем заплатената покупна цена в срок най-късно до 7 /седем/ календарни дни от деня, в който упражните правото си на отказ, но без направените разходи за транспорт.

Раздел
ПЪЛНИ ДАННИ за ТЪРГОВЕЦА
и за контакт с него:
”Гест Трейд” ООД седалище и адрес: гр.София,
ул.Тинтява 17а

тел:
+359 2 962 4080
+359 8877 08090
+359 8877 44474

Факс: +359-2 962 4080 +359 8877 44474;
e-mail: Gesttrade@gmail.com